TSS - Technical Sports s.r.o., Česká. Phone: 608 964 106

×
 x 

Cart empty
Shopping cartCart empty
PDFPrint

Ducati Diavel 1260

  • Zdvihový objem: 1262 ccm

  • Výkon motoru: 159 hp (112kW) @ 9500 rpm

  • Točivý moment: 129 Nm @ 7500 rpm

  • Výška sedla: 780 mm

  • Suchá hmotnost: 218 kg
  • Nadčasový charakter

    Výkonný, svalnatý, ale také obratný v zatáčkách pro maximální zážitek z jízdy. Nový Diavel 1260 spojuje výkonnost velkých naked-biků se stavbou power-cruiserů. Zkrácená koncovka výfuku neruší linii zadního kola. Design znovu interpretuje styl původního Diavelu v modernějším pojetí. Pro rok 2020 dostupný také v matné černé barvě Dark Stealth.

    Motor je základ

    Srdcem nového Divelu 1260 je motor Testastretta 1262 s proměnným časováním ventilů, jehož 159 koní perfektně ladí s agresivním, svalnatým vzhledem motocyklu. Díky technologii DVT - Ducati Variable Timing je maximum kroutícího momentu 129 Nm v 7.500 otáčkách. 

    Maximální potěšení z jízdy

    Jízdní pozice, nízké sedlo, široká řídítka a centrální umístění stupaček, vše tak velmi blízké milovníkům první generace modelu Diavel, se nezměnilo. Co se změnilo je podvozek. Nová konstrukce podvozku zaručuje perfektní ovladatelnost a ochotu v zatáčkách, vylepšená ergonomie pak komfort pro jezdce i spolujezdce.

  • Motor
    TYP kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů, dvě svíčky na válec
    ZDVIHOVÝ OBJEM 1262 ccm
    VRTÁNÍ X ZDVIH 106 x 71,5 mm
    KOMPRESNÍ POMĚR 13:1
    VÝKON MOTORU 159 hp (117 kW) @ 9500 rpm
    TOČIVÝ MOMENT 129 Nm @ 7500rpm
    PALIVOVÝ SYSTÉM elektronické vstřikování, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
    VÝFUKY z nerezové oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva oválné tlumiče
    EMISE Euro 4
    Převody
    PŘEVODOVKA 6ti stupňová
    POMĚR 1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25
    PRIMÁRNÍ PŘEVOD poměr 1.84:1
    SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD řetěz
    PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO 15 zubů
    ZADNÍ OZUBENÉ KOLO 43 zubů
    SPOJKA antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
    Podvozek
    RÁM příhradový z ocelových trubek
    ROZVOR 1600 mm
    SKLON 27°
    PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ 50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down
    PŘEDNÍ ZDVIH 120 mm
    PŘEDNÍ PNEU Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17
    ZADNÍ ODPRUŽENÍ plně stavitelné, hliníková povrchově upravená jednostranná kyvná vidlice.
    ZADNÍ ZDVIH 130 mm
    ZADNÍ RÁFEK hliníkový litý a obráběný 8.00" x 17"
    ZADNÍ PNEU Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17
    PŘEDNÍ BRZDY 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monobloc, Bosch cornering ABS EVO
    ZADNÍ BRZDY 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS EVO
    Ostatní
    PALIVOVÁ NÁDRŽ 17 l
    SUCHÁ HMOTNOST 218 kg
    PŘÍSTROJE 3,5´´TFT display
    ZÁRUKA 2 roky bez omezení km
    PROVEDENÍ dvoumístné
    VÝŠKA SEDLA 780 mm
    VÝBAVA přepínání jízdních režimů, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezklíčkové zapalování Hands Free, LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel
    SERVIS olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km
Facebook